Výrobci

Zboží jen jedné velikosti

Otáčející reklama Otáčející reklama

Kontakt

Počítadlo přístupů

TOPlist

Newsletter




Obchodní podmínky:

 1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍKupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží dle popisu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY Každou objednávku můžete zrušit nejdéle 3 hodiny po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 10 dnů na poště,PPL atd..., pokud ho přepravce nezastihne na jeho adrese. V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení. Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.

 6) BALNÉ A POŠTOVNÉ Objednané zboží vám zašleme Českou poštou,PPL, Zásilkovnou: a.  dobírkou – (hotovostní platba při převzetí zboží) b. platbou bezhotovostní –  (převodem na účet : 1203333133/0800, jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce) nebo je po možné využít osobní odběr v otevírací době  9-17 hod. Možné je využít skutečné poštovné, pouze u platby předem na Bú. Lze využít u zboží nad 5 kg a neskladných věcí jako jsou kočárky, postýlky, ohrádky atd...Né vždy znamená nižšší poštovné než je v nabídce uvedeno. Skutečné poštovné zaplatíte přímo přepravci PPL 

7) DODACÍ LHŮTA 1.Dodací lhůta do 3 pracovní dnů balíkem PPL,Česká pošta. V případě, že dodání nebude možné do 3 dnů budeme Vás informovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží tzn. zboží s originální cedulkou vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu provozovny. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA: Na komisní zboží a použité oblečení se nevztahuje záruční doba. Botičky Befado: záruka 24 měsíců. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Kupující má ze zákona právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy. V případě zakoupení komisního zboží, je kupující vrácení zboží nahlásit do 24 hodin po obdržení zboží. Pozdější reklamace nemůžeme akceptovat. Postup při reklamaci:

a) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně

b) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

c) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

d) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Zákony a předpisy: -         zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání -         zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů  

 

Vždy prosím berte na vědomí, že máme kamenný obchod kde se denně zboží prodává a tudíž stav na eshopu nemusí být vždy aktuální. Zvolíte-li si platbu převodem, vždy prosím vyčkejte až Vám potvrdíme, že je zboží skutečně skladem.

 

Vyhrazujeme si právo objednané zboží z tohoto důvodu nedodat.

V případě objednání botiček Befado Vám bude v případě, že nejsou již botičky skladem nabídnuta jiná varianta botiček, případně objednání dle katalogu (budeme-li naskladňovat nové zboží, je možné botičky přiobjednat....)Děkujeme za pochopení.


DomůDomů



Košík  

(prázdný)

Přihlášení

AKTUALITY

Kamenný obchod uzavřen.

 

Již možné pouze objednávat botičky Befado na e-shopu.

 

AKCE,AKCE,AKCE DO 17.11.2017
Každý pár botiček za 150,- 

 

 

 

 

Novinky

Momentálně nejsou žádné novinky

Otáčející reklama Otáčející reklama

DOPORUČUJEME

 

 

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.